Czarna Magia zawsze pociągała swą tajemniczością i potęgą...A wiadomo że zakazany owoc smakuje najlepiej. Wiadomo też że jest to najlepsze narzędzie zemsty, bo w końcu nie rzuci się Drętwoty na wyjątkowo znienawidzoną osobę.
Przedstawione jest tu kilka zaklęć. Całą bowiem esencją tej sztuki są Klątwy rzucane na przedmioty, rodziny i pojedyncze jednostki. To sztuka pozwalająca się kształtować.
Czarna Magia jednak nie jest sztuką dla każdego i wymaga pewnej już znajomości magii, dlatego dopiero ludzie z II stopniem magii mogą zgłębiać jej tajniki.
Do nauki wymagane: umiejętność Czarna Magia
Poziom II
Conwitius
Wymowa: Konwitio
Wywołuje ból jaki towarzyszyłby zawałowi. Osoba nie może też złapać powietrza. Można obronić się silnym Protego
Zaklęcie Piętnujące
Formuła: Stygmare - "Stigmare"
Napiętnuje ugodzonego dowolnym znakiem. Rozpowszechnione dotychczas wśród śmierciożerców którzy dobrowolnie dawali się napiętnować przez Voldemorta. Rzucający sam ustala jakie właściwości będzie posiadało piętno.
Spinatius
Formuła: Spinatium - "Spinatjum"
Przeciwnika oplata lina z cierni, zaciskająca się tym bardziej im bardziej osoba ugodzona się szamocze. Kolce wywołują trudno gojące się rany.
Lippitudius
Formuła: Lippitudo - "Lipitudo"
Brutalniejsza wersja Conjunctivitis. To zaklęcie może powodować trwałą ślepotę bowiem powoduję zapalenie spojówek.
Poziom III
Flecterus
Formuła: Ulna Flecterem - "Ulna Flekterem"
Wygina łokcie w drugą stronę. Niezwykle bolesne. Czar nie powoduje trwałych uszkodzeń, jednak obezwładnia ofiarę.
Mitto Sente
Formuła: Mitto Sente - "Mito Zente"
Zaklęcie wywołujące padaczkę.
Klątwa Zakrzepu
Formuła: Pulmori Cruor - "Pulmori Kruor"
Wytwarza w płucach rany które natychmiast krzepną uprzednio zalewając je krwią co powoduje niesamowity kaszel i krwioplucie. Z reguły nieszkodliwe, i łatwo usuwalne, jednak wystarczająco silne może spowodować udławienie się lub utopienie we własnej krwi.
Zaklęcie Noży
Formuła: Cultero - "Kultero"
W przeciwnika mknie kilka do kilkunastu ostrych noży. Zaklęcie o tyle skuteczne że właściwie tylko unik, silne Protego Horribilis lub przeszkoda może uchronić przed ostrzami.
Conflaturus
Formuła: Conflatura - "Konflatura"
Topi kości w ugodzonej części ciała. Nie działa na czaszkę. Niesamowicie bolesne. Kości nie idzie odratować. Jedyne wyjście to zastąpienie ich nowymi.
Poziom IV
Lacrima
Powoduje odpadanie skóry wielkimi płatami.
Klątwa Petryfikacji
Formuła: Petra Homini
Jak wskazuje nazwa. Zaklęcie zmieniające człowieka w kamień. Jedynym lekarstwem jest wywar z Mandragory.
Tortura Transmutacji
Formuła: Afflictio Commutatum - "Aflikcjo Kommutatum"
W niewyobrażalnych męczarniach zmienia człowieka w zwierze. Proces nie jest natychmiastowy jak w przypadku animagii czy transmutacji ludzkiej. W tym wypadku człowiek często godzinami odczuwa pękanie kości oraz niesamowite skurcze mięśni.
Klątwa Lęku
Formuła: Metusio - "Metuzjo"
Czarnomagiczna można powiedzieć wersja Upiorogacka. Najczęściej rzucane na przedmioty w kontakcie z którymi wywołuje u dotykającego wizję rzeczy których się boi. Może prowadzić do obłąkania.
Zaklęcie Czarnej Śmierci
Formuła: Moricrepum - "Morikrepum"
Potężne zaklęcie "uśmiercające". Kieruje ono w stronę przeciwnika chmarę czarnych obłoczków. Otaczają one cel i wysysają duszę. Nazywa się je także "zaklęciem dementora". Można je odeprzeć silnym Protego Horribilis i o dziwo Patronusem.
W całości opracowane przez Doriana Ivanhoe