Mistrz Gry Admin
Liczba postów : 240 Join date : 13/07/2012
| Temat: Zaklęcia Niewerbalne Sro Lip 18, 2012 5:11 pm | |
| Zaklęcia, które można rzucić tylko i wyłącznie posiadając umiejętność Zaklęć Niewerbalnych. Stopień IStrzały z różdżki Popularne na meczach Quidditcha by celebrować gol lub zwycięstwo. Wystarczy unieść różdżkę w górę by uzyskać efekt podobny do mugolskiej petardy.Wprawni czarodzieje potrafią dodać efekt fajerwerku (od III poziomu).
Mieniące się napisy Służy do uatrakcyjniania transparentów i ulotek. Dzięki temu napis mieni się różnymi kolorami Stopień IIMagia Świec Wprawia świece w lewitacje i powoduje, że mogą się one palić bez końca. Używane do oświetlenia Wielkiej Sali.
Upiorogacek Formuła: Zaklęcie jedynie niewerbalne. Wytwarza u przeciwnika lęk, straszy go.
Urzekający Urok Rzucony na zbroje, posągi i figury sprawia, ze zaczynają one wyśpiewywać wybrany repertuar [w Hogwarcie rzucany na zbroje by wyśpiewywały kolędy]
Klątwa Paplania Osoba, na którą została rzucona ta klątwa zaczyna paplać bezsensu Stopień IIIZaklęcie Bąblogłowy Zaklęcie całkowicie niewerbalne Tworzy wokół głowy bańkę powietrza.
Zaklęcie Kameleona Formuła: Zaklęcie jedynie niewerbalne Przedmiot lub osoba zmienia kolory na podobne do otoczenia.
Zaklęcie Proteusza Formuła: Zaklęcie jedynie niewerbalne Zaklęcie rzucane na większą ilość przedmiotów - w momencie gdy główny z nich zostanie zmieniony, to samo stanie się ze wszystkimi innymi Stopień IVCzar Atmosferyczny Używany w Ministerstwie Magii do wytwarzania za oknem sztucznej pogody. Od czasu do czasu się psuje i może przenieść się zza okna do pomieszczenia. Można to naprawić przy pomocy zaklęcia Finite Incantatem.
Kociowrzask W dawnych czasach używany podczas godziny policyjnej. Kiedy ktoś wejdzie na dany obszar okolicę rozdziera nieznośny hałas podobny do kocich wrzasków
Linia Wieku Z różdżki czarodzieja wydobywa się cieniutka, jasnoniebieska nić, którą może dowolnie uformować (np. przed drzwiami lub dookoła jakiegoś obiektu). Osoby, które są poniżej lub powyżej granicy wieku ustalonej przez czarującego nie są w stanie przejść przez linię.
Zaklęcie Fideliusa (za pozwoleniem administracji!) Formuła: Zaklęcie jedynie niewerbalne Bardzo trudne zaklęcie. Jego zadanie to ochrona miejsc i osób w nim przebywających. Mianowicie: Osoba na którą rzuci się zaklęcie staje się Strażnikiem Tajemnicy - zna informacje dotyczące danego miejsca. Nikt nie może dostać się do tego miejsca, jeśli ta osoba im tego osobiście nie powie - po prostu go nie widzi. Po śmierci Strażnika Tajemnicy, funkcję tę przejmuje każda osoba znająca sekret.
Zaklęcie Antyteleportacyjne Po rzuceniu tego czaru na pomieszczenie bądź budynek czarodzieje nie są w stanie ani się aportować, ani deportować w granicach działania zaklęcia. [dobre uzasadnienie użycia]
Mgła Antygrawitacyjna Wytwarza niewinnie wyglądającą mgiełkę tuż nad ziemią. Osoba, która w nią wejdzie zostaje obrócona do góry nogami i wisi nad bezkresnym niebem.
Czar wyczarowujący przedmioty Dzięki temu zaklęciu możemy wyczarować przedmioty z powietrza. Na przykład krzesło dla gościa, śpiwory, stół ect. [There are laws of magic (as opposed to human legislation) governing what you can conjure and what you can't, such as Gamp's Law of Elemental Transfiguration, to which food is one of the five exceptions (you can't create food out of nothing)]
Szatańska Pożoga (za zgodą administracji) Formuła: Zaklęcie jedynie niewerbalne Wytwarza ogromny i niesamowicie gorący, niszczący wszystko na swojej drodze ogień, który formuje się w najróżniejsze kształty. Ogień ten jest zdolny nawet do zniszczenia Horkruksów. | |
|